GÜNCEL

Mehmet Sait Kılıç : Çekilin lan çekilin, Muharrem İnce geliyor...

Tarih
04 Haziran 2018
İzlenme
Kişi
Yazar
Mehmet Sait Kılıç

24 Haziran yaklaştıkça muhalefette ve muhalif basında heyecan artıyor...

 

Zorlu yarış bütün hızıyla devam ediyor...


Oysa ortada hiç de zorlu bir yarış yok.


Çünkü olması için bir neden yok. Muharrem başkanlığa mı yürüyor da kızışsın?

Fakat bazıları "acaba Muharrem kazanır mı" diye ortalığı kızıştırıyorlar. Hani CHP'nin sosyalist kanadını temsil eden Muharrem.

 

Adamın başkanlık mücadelesi var ama programı yok...

 

Sağlık, bayındırlık, ekonomi, eğitim, milli savunma, falan filan gibi konularda ondan zaten bir şey beklemiyoruz, bari birkaç konuda yalan dolan da olsa bir fikir beyan etsin...

 

Gel gör ki beyefendi, hiçbir şey yapmazsan yanlış da yapmamış olursun mantığıyla hareket ediyor...

 

Kafasında kasket elinde mikrofon mitinge çıkıyor...

 

Bisiklete biniyor...

 

Ata biniyor...

 

Türkü söylüyor...

 

Bol bol selfie çekiyor...

 

Yaşını başını almış adam gülünç oluyor...

 

Kendisiyle selfie çeken yurttaşın darp edilmesine, platformdan aşağı atılmasına göz yumuyor...

 

Miting esnasında, "ezan okunuyor" diyen vatandaşa, "salak" diyor...

 

Abdestsiz dışarı çıkmaz ama öğrencisine abdest aldıran öğretmeni şikayet eder...

 

Ayet el Kürsi okumadan miting yapmaz ama Ramazan'da mayosuyla plajda bira içer...

 

"Korumasız gezeceğim, bisiklete bineceğim" der, ama daha şimdiden korumalarla dolaşır, lüks araçlara biner...

 

PKK mevzilerinden, "2. Ordu Komutanı'nın apoletlerini sökeceğim" diye bağırır...

 

Sanki FETÖ dershanelerinde öğretmenlik yapan kendisi değilmiş gibi…

 

Bu arada Muharrem, Demirtaş'a özgürlük istiyor...

 

Tutuklu FETÖ'cülere özgürlük istiyor...

 

Tutuklu HDPKK'lılara özgürlük istiyor...

 

"Parlamenter sisteme geri dönelim" diyor...

 

*** 


Öte yandan, Muharrem'in bir planı, projesi var mı, birilerini Yüce Divan'a göndermekten ve Cumhurbaşkanlığı Külliyesini yıkmaktan başka?


Muhalif basına göre Muharrem hiç olmazsa yeni bir umutmuş...


Seçimi kazanamayacaksa, neyin umudu bu?

 

Parlamentoda koltuk sayısını üç beş oynatabilirlerse de bunu başarı diye yutturacaklar.

Vizyonları bunu aşamıyor.


Ve böyle de sürüp gidecek bu trajikomik tiyatro...

 

***

CHP'lilerin pozisyonu!

 

LGBT’lilere en büyük desteği veren bunlar...

 

PKK cenazelerinde salya sümük ağlayan bunlar...

 

HDPPKK’dan destek isteyen bunlar...

 

"PYD terör örgütü değildir" diyen bunlar...

 

"Sihalar sivilleri öldürüyor" diyen bunlar...

 

Tutuklu FETÖ'cülerin isimlerini bağıra bağıra okuyan bunlar...

 

"FETÖ, HDP, PKK, DHKP-C'li militanlarla kol kola yürüyen bunlar...

 

***

Dip dalga!

 

Bu mümkün müdür? Yani, muhalif basında kalem oynatanların ileri sürdükleri gibi 24 Haziran'da bir dip dalga ihtimali var mıdır? Olabilir mi?

FETÖ ve PKK'nın ensesine kartal gibi çökmüş iktidarı mı sandığa gömecektir halk?


Seçmen, yıllardır iktidara getirmediği CHP'yi şimdi birdenbire bodoslamadan iktidara getirecek kadar fikir değiştirebilir mi?


Bunun gerekçesi ne olacaktır? Dolar fırladı falan filan mı?


Kaldı ki seçmen, Türkiye'yi 28 Şubat günlerine geri götürmeyi düşünen Muharrem'e iktidarı hediye edecek kadar saf mıdır?

 

Hasılı, seçmen kime oy vereceğini ya da vermeyeceğini iyi bilir.

Sabah
4 Haziran 2018

YORUM YAPIN

Yorumlarınız editörlerimiz tarafından okunup onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

YORUMLAR

  • hursit dilaver

    04 Haziran 2018 14:53
    1 0
    YEREL YÖNETİMLER ÖZERKLİK ŞARTI NEDİR. bilen var mı ya da anlıyan. ya da bizim mahalle tvlerinde bu konuyu konuşlan YOK..YOK..YOK..CAHİLLİĞİNİZE VEREYİM. 2 SENE ÖNCE KAYSERİ ŞEHREMİNİ KARATEPENİN BİR TVDE YARIM YAMALAK KONUŞUP TA BU KONUŞMAYI eyalet DİYE HEMEN KULLANANLAR şimdi doğu illerine özerklk, muhtariyet ya da federasyon konusunu yapacağız diyor da bizden kimse de tık yok.ne akıl bu bizimklerde. ULAN YERİ GÖGÜ İNLETMENİZ LAZIM BE. ÜLKE BÖLÜNÜYOR CHP ELİ İLE.. NİYE SUSARSINIZ.
YAZARIN DİĞER MAKALELERİ Tümü
BU KATEGORİDEKİ DİĞER MAKALELER
ÖNE ÇIKANLAR Tümü
YAZARLAR

Copyright © 2018 Sesli Makale - Tüm Hakları Saklıdır.

Rta Yazılım

; ;