GÜNCEL

Hikmet Genç : Komor mu, Togo mu, Mokoko mu? Cindoruk’a sorsaydın ya?

Tarih
13 Haziran 2017
İzlenme
Kişi
Yazar
Hikmet Genç
 Hadi ötekilerini anladık…

ABD istiyor onlar da yapıyor...

Yani sahipleri ne derse o....

Ekonomisi bitmiş, bütçesi açık vermeye başlamış Suudlu mecburen silah alıyor... Yoksa krallık koltuk tehlikede... (JASTA kapıda)

ABD tabii ki Katar’ın karşısında olur...

‘Sıvılaştırılmış doğal gaz’ (LNG) üretiminde dünya lideri Katar... ABD ise dünyada LNG’de Katar’dan sonra ikinci büyük üretici… 

Yani ABD için her türlü;

Suud’a silah sat ve kazan.., Katar’ı indir, yine kazan... (“Kazan kazan” dedikleri bu mu lan?!..)

Hadi BAE’ni de anladık...

Bileşik Arap Emirlikleri zaten ABD ve İsrail muhibbi… 

Bahreyn’de Kral Suudlu askerler sayesinde koltuğunda oturuyor… Suud ne derse o...

Hadi Sisi’yi de anladık... Suud’tan ve Körfez’den aldığı paralarla darbeyi neticelendirdi... Ve tabii ki İsrail’in mabadını sağlama aldığı için ABD tarafından destekleniyor... Katar kim ki?!..

Velhasıl bağımsız devlet değiller... Trump açıkça söylemişti: “Biz yoksak körfez ülkeleri yoktur, var olamazlar..”

Katar, ‘benim itirazlarım ve bağımsız politikalarım var’ dediği için bedel ödüyor zaten...

Yahu hepsini anlıyoruz da Libya’nın Tobruk hükümetine ne oluyor?...

Tobruk hükümeti ne ya?.. (Önce direkt Tobruk’u duyduğumda “hangi yörenin kebabı acaba” demiştim!..)

Sonra Moritanya da Katar’la ilişkileri askıya almış… Ardından Senegal...

Son olarak “Komor Adaları” ben de askıya alıyorum demiş… 

Hem de Komor Adaları?!.. (Ben vakit bulamadım. Siz bi zahmet Google’dan aratın, ve bulursanız şu Komor Adaları nerdeymiş bana da söyleyin…)

Bir de CHP var...

O da “Katar’la ilişkilerimizi gözden geçirelim” diyor...

Kılıçdaroğlu, “Suudi Arabistan diyorsa, vardır bir hikmeti” diyor... (Hani Kâbe Arab’ın olsun, Çankaya size yeterdi?!..)

Yine bir CHP’li Tanrıkulu Türkiye’ye ekonomik yaptırım uygulamasını talep ediyor...

Yani Avrupa’ya ‘Bizi sıkıştırın, ekonomimiz batsın ki, Erdoğan gitsin...’ diyor...

Bir başka CHP’li vekil Atıcı, (Katar krizi ile ilgili olarak) Türkiye’ye son yıllarda ‘nereden geldiği belli olmayan’ döviz’ miktarında artış var... Acaba Katar Türkiye üzerinden mi terörü destekliyor diyor...

Tabii akıllara FETÖ alçağının hain MİT tırları operasyonu geliyor...

Velhasıl, “Türkiye’ye yaptırım uygulayın, sıkıştırın, ablukaya alın, bitirin, batırın, Türkiye’ye kim düşmansa destekleyin, kucağınıza alın, terörle ilişkilendirin..vs,” diyor... Yani görevini yapıyor CHP...

Kılıçdaroğlu da dün “Çatı Çalışmaları” çerçevesinde yurtiçi gezilerini tamamladı... 

Son olarak Cindoruk’u ziyaret etti...

Kılıçdaroğlu, (Cindoruk için) “siyasetimizin simge ismidir” demiş

Görüşme çok faydalı olmuş, ufku açılmış Kemal abinin!..

Yahu hazır böyle Cindoruk gibi bir simgeyle buluşmuşken şunu da soraydın ya Kemal abi;

“Komor Adaları yerine Kongo Cumhuriyeti, Togo, ya da Zulu kabilesinden Mokoko, ‘Katar ablukasına’ katılsaydı daha mı etkili olurdu acaba?!..”

Keşke sorsaydın be Kemal abi..,

Cindoruk kesin bilirdi!..

Yenişafak
13 Haziran 2017

YORUM YAPIN

Yorumlarınız editörlerimiz tarafından okunup onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

Hiç yorum yapılmamış

YAZARIN DİĞER MAKALELERİ Tümü
BU KATEGORİDEKİ DİĞER MAKALELER
ÖNE ÇIKANLAR Tümü
YAZARLAR

Copyright © 2018 Sesli Makale - Tüm Hakları Saklıdır.

Rta Yazılım

;