SİYASET

Hikmet Genç : Diktatörle koalisyon mu kuracaksınız?!...

Tarih
22 Haziran 2015
İzlenme
Kişi
Yazar
Hikmet Genç

22 Haziran 2015

Esnaf tedirgin…
İşadamları yatırım yapmaktan çekiniyor…
İnşaat sektörü frene basmış durumda…
Vatandaş temkinli, parasını harcamıyor…
Herkeste benzer bir panik havası var … Koalisyonlar dönemine mi giriyoruz?… Böyle bir koalisyon kaç ay, ya da kaç yıl sürer?.. Enflasyon yükselir mi?... Batar mıyız, çıkar mıyız?!...
Koalisyonda kimler olacak?... Erken seçim olursa ne olur?...
***
Velhasıl, vatandaş tedirgin, piyasalar durgun….
Lakin bu durumda bile bir kesimi seyretmek çok eğlenceli…
Her gün krizden söz eden, 13 yıldır 'ülke battı, batıyor…' diyen felaket tellalı yazar takımı, hiçbir şey yokmuş gibi davranıyorlar…
Koalisyon senaryoları ve çok istedikleri bu seçim sonuçları kaos sebebi olmaması gerekiyor!…
Zira bunun için çok çalıştılar…
Kolay değil tabii... Diktatörlüğü yıktılar, memleketi kurtardılar… Türkiye kazandı, cumhuriyet kazandı diye çok sevindiler…
Şimdi mecburen memlekette her şey iyiye gidiyor olmalı.., ya da iyiye gidiyor gibi yapmak lazım!…
Kısacası şu anda Türkiye'de her şey güllük gülistanlık olmalı… (diktatörlük gitti ya?!...)
Ellerinde imkan olsa S&P, Fitch gibi kredi derecelendirme kurumlarından Türkiye için 'AAA ultra pozitif' notu verdirirler!…
Lakin koalisyon güçlerinin 'şeref ve haysiyetle başlayıp, koltuk tedarikçisi'ne varan tartışmaları sonucunda AK Parti'siz koalisyon kurulamayacağını gördüler…
Çok koalisyoncu bir Babıali allamesine göre; “Koalisyon kuracak olan partiler topu birbirlerine atıyorlarmış… Zira hiçbir parti iktidara gelmek istemiyormuş… Onun da sebebi şuymuş; 'ülkede her şey çok kirlenmiş, o kadar çok kirlenmiş ki; hiçbir parti sorumluluk almaya cesaret edemiyormuş … Ülkede bir felaket olursa her şeyin üzerlerine kalırmış!…”
('Diktatörlüğü yıktık, koalisyon olmasa da bırak dağınık kalsın' diyen Babıali puştunun züğürt tesellisi bu işte!...)
Ama adama sorarlar…
Madem seçim sonrası bir koalisyon planınız yoktu.., neden 'beş benzemez'i bir araya getirmek için o kadar yırtındınız?... Bu kadar plansız programsız diktatör devrilir mi hiç?... Manyak mısınız ulan siz?!...
Düşünebiliyor musunuz koskoca diktatörlüğü yık, (hem de sandıkta?!..) sonra git yine diktatör olan (yani yine sandıktan en çok oy çıkaran ) AK Parti'ye muhtaç ol, diktatörün ortağı olup hükümet kur! …
('Demokrasi sandık demek değildir' diyenlerin sandıkla imtihanı bu olsa gerek!...)
***
Babıali'nin hergelesi de diyor ki; ey yandaş kalemler artık CHP ve MHP hakkındaki söylemlerinizi değiştirin... Ortağınız olur, sonra mahcup olursunuz
Yahu senin şu koalisyon güçlerinin alayı; 'diktatör' deyip duruyorlardı...
Peki şimdi diktatörle koalisyon mu yapacaklar?!...
Bunu da sizinkilere sorsana lan hergele!..

Yenişafak

 

YORUM YAPIN

Yorumlarınız editörlerimiz tarafından okunup onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

Hiç yorum yapılmamış

YAZARIN DİĞER MAKALELERİ Tümü
BU KATEGORİDEKİ DİĞER MAKALELER
ÖNE ÇIKANLAR Tümü
YAZARLAR

Copyright © 2018 Sesli Makale - Tüm Hakları Saklıdır.

Rta Yazılım

;