GÜNCEL

Ali Turhan : “Bayrak da mı asmıyak?”

Tarih
04 Mart 2018
İzlenme
Kişi
Yazar
Ali Turhan
 Meral teyzeden sonra yollarda adaletle yürüyen Kemal başkan da bayrak asalım dedi.

Ne bayrağından mı bahsediyor şimdi bu.

Hani şu  29 Mayıs 1936 tarihli ve 2994 sayılı kanunla şekli ve ölçüleri kesin olarak tespit edilen TÜRK BAYRAĞI var ya ha işte ondan bahsediyor.

Vay

O zaman

İlk ittifak böylece yapılmış oldu.

Buraya bir tarih notu düşelim.

 

Geçen İyiciler bu hafta devlet bahçelinin deyimiyle cümbüş ittifakının ortağı müzmin muhalifler.

Hep bir ağızdan ne diyor

Bayrak asalım

Valla samimi olun asın.

Da

Nerde o samimiyet!

Kimde var yani…

Geçmişte doğuda HDP’den izin alıp miting yaptınız bir tane Türk bayrağı asmadınız.

Defa etle şehidimiz oldu bir kere kürsüye bayrak diye adım atmadınız.

Afrine girip Türk bayrağını dalgalandıralım dedik. Yok, istemezük dediniz.

Bayram değil seyran değil Kemaller bizi neden öptü mü diyelim.

Bir an gözümün önünden devlet bahçeli ve afrine gidecek 100 bin bozkurdun size bakışları geldi.

Paşam sen meralin gazına gelme. O bayrak konusu MHP’nin eline kalmasın diye yapıyor. Ya sen altı oku saplayacağın yerde ilk ittifakı bayrakta mı yapıyorsun.

Bu NATO’cu yaman valla

28 Şubat da da gerekeni sessizce halletmişti.

Benden söylemesi

Şaşkını 100 metreden tanır yani.

Kim gibi tanır CELAL ŞENGÖR gibi tanır, onun Yavuz Selim, fatih Sultan Mehmet, Kanuni Sultan Süleyman gibi sultanların isimlerini duyunca köprü, yol, tünel ismi sanıyordu ya garibim.

 

Adamı iki televizyon programıyla maskara ettiler ya.

Gel sen süper konuşuyorsun, Osmanlı’ya çakı çakı ver dediler, oda tünelden önceki son tabelayı okuyup hangi padişaha denk gelirse ona saydırıyor

Tabi medyacı kartpostallar da Ebubekir hocanın GOOGLE KEŞFİNDEN dem vurdukları için meşguller. Çünkü Ebubekir hoca yasaklı bir ismi söyledi. ABDULHAMİT dedi.

Adamlar beklediler, arkasından kızıl sultan demedin hocam, hata sen de yani. İstiklal mahkemeleri dua etki yok.

Gizli istibdat var sen de bunu bilmezsen, kim bilsin

Bak Celalime nasıl konuşuyor örnek al

Şimdi CÜMBÜŞÇÜLER bana kızmadan Kimsesiz Yaşar tarzı bir hikâyeyle yazıya son vereyim, böylece sempati kanalımız açık kalsın.

Zira sizden daha çok malzeme çıkacak gibi duruyor.

Bir yaz günü doğunun Paris’i Diyarbakır’da mahşeri bir kalabalık varmış. İstanbul takımlarından birisi maça gelmiş. İnsanlar kapılardan geçip içeriye alınıyorlar tabi şimdiki gibi paso lig yok anarşi üst düzeyde polis noktalarından birine topallayarak bir adam gelmiş. Demişler bilet adam hemen uzatmış, uysal yani, sorun çıkartmayacak. Demişler üzerin de kesici delici bir alet var mı?

Demiş yok.

Tamam demişler arayalım geç madem. Güvenlikçi elini adamın beline atmasıyla geri çekilmesi bir olmuş.

Demiş belindeki ne. Hemen çıkar onu.

Adam demiş tabi hay hay.

Gömleğini kaldırınca bakmışlar ki bir bıçak sapı.

Adam yukarı doğru kaldırmış, kaldırmış, kaldırmış, o sap olmuş koca bir döner bıçağı.

Demişler be adam biz sana üzerinde kesici delici bir şey var mı diye sormadık mı?

Sordunuz.

Sorduk ta bu ne madem deyince

Adam da pişkin pişkin

NE YANİ, ELMA DA MI SOYMAYAK DEMİŞ

Sayın başkanların tabiriyle TÜRK BAYRAĞIDAMI ASMIYAK.

O hesap yani.

 

Saygılarımla

seslimakale.com
4 Mart 2018

YORUM YAPIN

Yorumlarınız editörlerimiz tarafından okunup onaylandıktan sonra yayına alınacaktır.

Hiç yorum yapılmamış

YAZARIN DİĞER MAKALELERİ Tümü
BU KATEGORİDEKİ DİĞER MAKALELER
ÖNE ÇIKANLAR Tümü
YAZARLAR

Copyright © 2018 Sesli Makale - Tüm Hakları Saklıdır.

Rta Yazılım

; ;